Nähtavus
Identiteet
Sise- ja välistingimustes. Selle mõte on aidata inimestel leida tee paikadesse, kuid mitte ainult. Sildid räägivad ka loo kaubamärgist. Brändi põhimõtetest, kaubamärgi omadustest. Katkine märk räägib midagi brändi käitumisest kvaliteedi suhtes. Ka uusim tehnoloogia märk ütleb midagi. Sildid on nagu mehe ülikond, mis jätab suurepärase esmamulje.
Brändikommunikatsiooni saab rakendada mitmel viisil: brändielemendid hoonete fassaadidel, totemid ja monumendisildid hoonete ees või teede läheduses, katusesildid, mis on kaugelt nähtavad, siseruumide sildistus, et aidata inimestel kaubamärk meelde jätta ja ka leida viis asukohtade leidmiseks. Kujutage ette, et külastaja astub ettevüttesse. Millist lugu peaksid sildid inimestele rääkima enne, kui nad sisse astuvad? Esmamulje tekib juba enne sisenemist.
Fassaadi sildid
Täielik teistsugune olukord on lahendada fassaadisildid vanalinnas tipptasemel butiikhotellile või laohoonele tööstustsoonis. Tavaliselt peaks terviklik fassaadi nähtavuse lahendus hõlmama lähenemissuundade analüüsi ja koosneb mitmest märgist, mis edastavad teavet paljudele suundadele ja kaugustele.